tisdag 15 mars 2011

2 problem borta

Det var ingen inflammation eller infektion jag hade fått i min piercing. Nej jag hade fått en nickel reaktion och sen fick jag förbud på att jag inte får ha stora eller tunga percings i naveln när jag tränar eller sover ( vilket jag inte har tänkt på) utan ska då ha en liten så fick köpa en ny. Ska nu tvätta naveln med koksalt i 15 min varje dag i en vecka sen ska det vara bra igen.
När jag ändå var där kollade jag upp lite priser, är sjukt sugen på att pierca läppen igen men vet inte riktigt om jag ska göra det. får se vad det blir.
Problem nummer två är inte löst men den allvarligaste faktorn är utesluten vilket är skönt. Nu är det bara vänta å se om det löser sig på egen hand. Ska vänta ett tag till sen får jag väl gå å kolla om det inte löst sig.

Förkyld fortfarande men nu har jag inte tränat på en vecka utan det har bara varit promenader och daglig motion så känner att på torsdag ska jag köra igång igen med gymmet. Borde inte vara nån fara att träna då.

Imorgon ska jag till Nynäs och hälsa på sonja det blir en heldag så imorgon blir det varken morgon promenad eller nån annan träning. Åker kommunalt fram å tillbaka till Nynäs imorgon å det blir ju riktigt spännande, massa folk att glo på plus att jag har inte åkt kommunalt på hur länge som helst haha
Ska bli skit kul att träffa sonja igen då det var så länge sen.

Känner mig lite bättre nu när jag fått lite svar och lösningar på lite problem.