tisdag 15 mars 2011

Trött

Har sovit sjukt dåligt inatt känner mig helt slut i kroppen. Nått är fel men vet fan inte vad. Just nu är jag bara jävligt less på skiten. Fick sällskap av anna på morgon promenaden idag och till frukost. Mysigt värre :)
Ska snart ner till piercing studion och be dom kolla på min navelpiercing, tror att jag har fått nån infektion som vägrar gå över. Mycket strull med min kropp för tillfället vilket är jävligt jobbigt. Vet inte riktigt vad allt beror på. Troligen stress. Jag vet inte vill bara att allt ska bli bra nu och fungera.
Måste allt jämt komma på samma gång?
Blir inget gym idag hjärnan vill men kroppen orkar inte vilket är ännu mer frustrerande. Snart en vecka sen jag var på gymmet.
Just nu skriker jag inombords. Vill vara frisk å ha en fungerande kropp.
Jag behöver träna för att rensa huvudet och få andrum. Vill inte vara så här less som jag blir när inget går som det ska. Vill vara glad och må bra :(