onsdag 16 mars 2011

Nynäs

Har precis lämnat centralen och är på väg till nynäs. Sitter med en kaffe från pressbyrån, det smakar inte mycket som vanligt men det tillhör när man åker tåg haha.
Har massa roliga folk att glo på och konduktören på roslagsbanan frågade mig:
Är det 4 klipp jag ska ta när du ska till nynäs eller hur många är det?
Var på jag svarade:
Ja du det vet ju inte jag men helst inte ett ända.
Han tog tre så var jag tvungen att stämpla i centralen med hehe.
Har sovit bra hela natten och mår ganska bra idag. Känner mig mycket gladare.
Har gått så mycket nu när jag inte har tränat och i fel skor dessutom så nu har jag fått benhine inflammation. Det gör skit ont. Alltid är det nått med kroppen nu för tiden.
Sånt är livet.
Idag ska jag bara njuta och umgås med min underbara Sonja. Det kommer bli en bra dag idag:) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop