lördag 26 februari 2011

=))

Å jag har suttit ute och njutit av den härliga vår solen hela em idag. Så himla underbart å känna solen värma och höra hur snön smälter och droppar ner från taket. UNDERBART! hoppas verkligen att den är här för att stanna denna gång.

Har tränat lite mage hemma ihop om att den ska återgå till normal storlek igen. Usch den är så stor å spänd fortfarande och så fort jag äter nått så blir den större å börjar värka som fan. Får äta väldigt små portioner för att  vänja magen vid mat igen, har ju bara ätit frukt sen jag vart sjuk å lite rostade mackor.

Trotts att jag har sovit bort nästan hela veckan så är jag ändå väldigt trött, men det har vart grymt skönt att äntligen få sova ordentligt och jag tror att det var nått som min kropp verkligen behövde. Men imorgon är det sista dan sen blir det tillbaka till verkligheten som gäller. =)