söndag 27 februari 2011

Ut vilad

Vaknade vid kl 10 idag :o härligt härligt.
Hade en sjukt jobbig kväll går med massa magont. Det var länge sen jag hade den typ av magont som jag hade igår kväll, det tog ett tag innan jag kände gen smärtorna. Jag har eller rättare sagt jag har haft så himla mycket problem med min mage under större delen av mitt liv men dom sista åren har den hållit sig väldigt lugn vilket har vart jätte skönt. Men igår spårade den ur och jag hoppas att det går åt det bättre hållet nu.

Startade dagen med en 40 min promenad innan frukosten (kallt men väldigt skönt) sen gjorde jag mig en stor kaffe och 2st varma mackor i toasten till frukost, mumsigt värre=)

Funderar på om jag ska ta en sväng förbi lotta ikväll när hon jobbar på statoil men får se hur det blir. Vädret idag är väldigt mulet känns som om det ska bli regn.
Jag känner mig i alla fall frisk idag än så länge och jag längtar till gymmet och har fått tillbaka lusten att göra saker och inte ligga hemma och sova så det borde vara tecken på att jag är frisk =)

Min tanke kring vad det gäller killar å förhållande som jag skrev tidigare i veckan är fortfarande att jag inte vill ha nått just nu. Jag trivs rätt bra med mig själv just nu och känner att när jag ger mig in i nått förhållande denna gång då ska det inte finnas några frågetecken eller den minsta tvekan.
Jag är glad över att jag har kommit till det stadiet i mitt liv då jag kan känna att jag kan vara själv och jag trivs med det. Sen hur länge jag är singel återstår att se kärleken kan man inte styra.
Men nu vet ni alla det så ni behöver inte oroa er jag kommer skaffa ett förhållande när jag känner att jag har nån som är värd att ha ett förhållande med. Vet att det är en hel del människor där ute som tycker att det är fruktansvärt jobbigt att inte jag har nån kille och oroliga över att jag aldrig kommer träffa nån. Men ni kan vara lugna det kommer. Oroa er istället för sånt som är värt att oroa sig för.

       Min frukost, ser inte så jätte gott ut men det var super gott :)