lördag 26 februari 2011

Handlat mat

Jag vaknade runt 8 idag så jag drog ner till Willys å handlade så slipper man trängas med massa folk. NU är kyllen fylld och jag är nöjd så det känns bra.
Mår inte helt hundra ännu men känner mig lite pigare. Undrar om det inte är någon influensa som jag åkt på å inte nån magsjuka borde ha vart frisk nu om det hade vart magsjuka.
Så dag blir det åter en dag hemma för att kurera sig men hellre det så jag blir frisk för nästa vecka är det full rulle hela veckan.
På onsdag kommer min Anna panna hem från Chile land ska bli jätte kul å höra om allt dom har haft för sig.
På måndag åker Anncha å Jonas på en veckas semester, tror det var till Grekland är inte helt hundra, hoppas ni får en toppen vecka och att våren är här när ni kommer hem=)

I går sa Lotta upp sig från Clean star och startade där med sin egna firma som jag kommer hoppa in och hjälpa henne med ibland.
Du är GRYM Lotta!!! LYCKA TILL!

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt morgon kaffe som jag kan dricka för första gången denna vecka. Ha en trevlig lördag allesammans=)