måndag 3 januari 2011

ojojoj

Vad jag har fått reda på hemlisar idag.
Började jobba 6.30 imorse efter en halv dålig natt. Mitt alarm på iphonen har slutat fungera så jag laddade ner en ny alarm app. Jag var dock rädd för att den inte skulle fungera och att jag skulle försova mig så jag sov inte så bra.
Den fungerade och jag försov mig inte =)
Bra dag på jobbet som slutade vid 16 tiden. Hem hämta lite grejer sen ner till Roma där jag käkade middag med Lotta.
Det vart en kebab sallad för min del (mums)
Började jobba vid 20 tiden igen å jobbar hela natten.
Jag har ju då fått veta massa smaskiga hemlisar idag å jag kan säga att jag vart både as förbanad och jävligt glad.
Det finns människor där ute som tror att dom är jävligt smarta men icke. Ni eller kanske snarare du (beror på hur man ser det) kommer inte må så jävla bra inom kort. När man behandlar personal på det sättet som ni gör brukar det inte sluta bra. HUR man ens kan säga och göra så som ni gör mot folk är helt JÄVLA sjukt. Trodde ni verkligen att ni skulle kunna hålla på så här hur länge som helst?
När allt är klart så ska jag berätta vad det handlar om får inte göra det ännu fasten jag vill.

Har inte hänt så mycket mer än det, jag är fortfarande glad som fan börjar undra om det är nån som trycker i mig lyckopiller i smyg??? Skönt är det iaf och imorgon hoppas jag på ögongodis hihihi