söndag 2 januari 2011

Söndag



Mys linne?


Jag lyckades hitta två av tre bilder på kläder som jag beställt från rean på Nelly.
Var och shoppade underkläder på h&m idag. Det vart 2st bh:ar ett par trosor och ett hmm vad ska man kalla det? mys linne säger jag att det är men det är kanske ett natt linne, aja skit samma fint var det iaf.
Har haft en jätte trevlig dag med Anncha + familj. Fick en påse lucebullar (mums) hade tänkt att jag skulle trycka i mig den ikväll men är så mätt så jag orkar inte. Imorgon ska jag ju inte äta nått onyttigt så jag får spara dom tills nån dag då jag får äta typ fredag lr lördag.
Dagen avslutades med middag hos Olle, riktigt trevligt hade nog kunnat stannat några timmar till om det inte vore för att jag ska upp å jobba imorgon.

På schemat imorgon står det jobba, städa mitt hem å sen jobba igen. Nice.
Skulle ju ha tränat men det hinner jag inte med och jag orkar inte stå å trängas med alla nya på kvällen. Den här tiden på året brukar det nämligen vara kö in på gymmet eftersom att folk vill börja träna, vilket dom oxå gör i typ en månad sen återgår dom till soffläge å kommer åter nästa januari.
Nä tisdag då blir det fan träning, JAG LÄNGTAR!!!!