tisdag 4 januari 2011

Första tränings passet

På två veckor är avklarat. Det vart en mjuk start med styrka ben och rygg som avslutades med 25min på bandet i uppförsbacke. Trodde jag skulle ha mer ork i kroppen än vad jag hade. Är helt slut och trodde att jag skulle dö tio gånger under passet haha fy fan. Det märks att kroppen inte är helt frisk ännu men nu är jag iaf igång igen och det känns grymt skönt.
Har fått lite tips av Anncha å Jonas om kosten, tack!
så till lunch vart det avokado, keso och tonfisk. Nu ska jag hoppa in i duschen sen städa vilket jag ännu inte har gjort ( så jävla b) efter det blir det en kaffe med anna som jag inte träffat på några dagar nu. Ikväll blir det till å jobba. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop