onsdag 9 mars 2011

skrev ett inlägg i morse som bara försvan

Men då gör jag ett nytt försök nu då. 
Dagen började med en morgon promenad kl 6.00 i 40 min sen hem äta frukost och promenera ner till gymmet. Möte där upp Jaime som visade mig massa nya övningar för axlarna och körde riktigt hårt med mig så imorgon lär det kännas ordentligt att jag har tränat axlar.
Tack Jaime!

Möte upp lotta för att äta lunch och sen gå runt i berga och dela ut flygblad för hennes nya städfirma. En hel del promenerande vart det idag :) 

Imorgon ska jag jobba med lotta några timmar börjar vid kl 9.30 och om vi hinner ska vi försöka dela ut lite mer flygblad efter att vi jobbat klart. 
Måste hinna med både morgon promenad och träning innan dess får se hur jag ska få ihop det men det löser sig nog. Blir till att gå upp tidigt :)

Har lånat hem en träningsbok av jaime som jag ska läsa igenom nu så man får lite mer inspiration :)

Å har fått ett nytt favo kvälls mål som är: keso blandat med äpple, gojibär och lite mandlar och självklart kanel eftersom att jag är en sån kanel missbrukare. 
Börjar kanske gå lite över styr då jag har kommit på att jag har kanel på i storsätt allt nu för tiden hihi men gott är det :)