tisdag 8 mars 2011

seg

Jag vart sjukt besviken på spinningen igår kväll då den som brukar hålla i det var sjuk och ersattes av en äldre dam vilket innebar att istället för ett medel så vart det ett bas pass :( dessutom var det schlager musik igenom hela passet å hon som hade det var väldigt irriterande. Jag vart så jävla otaggad men körde ändå på i mitt vanliga tempo.
Började denna dag med 35min promenad innan frukost och sen frukost och ner till gymmet där jag körde armar bröst å rygg å mage. Vart ett halvdant pass då jag känner mig lite förkyld å kli i halsen, var inte alls på topp.

Ikväll blir det spining  intensiv pass och jag lär nog vara riktigt slut efter det. Ska villa lite nu på dan sen kanske träffa lotta. hoppas inte att  jag blir sjuk nu bara. 
Har inte ätit nått onyttigt varken igår eller idag vilket känns jätte bra. 
På lördag ska jag på kryssning vilket passar skit bra eftersom att det är min ätar dag då :)) hihi.