söndag 20 februari 2011

Så var helgen snart över

Har haft en mysig em hos familjen lintunen och nu ligger jag propp mätt i sängen å jäser:)
Har fått hjälp av Jonas med att hitta ett nytt protein pulver då jag inte kan fortsätta med det jag har pga att det innehåller laktos :( borde ha tänkt på det lite tidigare ja men kan inte tänka på allt jämt:)
Sen har vi bokat en dags kryssning om några veckor så nu har jag massa saker inbokat framöver:)

Anncha gav mig lite dåligt samvete idag då hon sa till mig att jag måste börja tänka över min ekonomi lite. Jag har ju en förmåga att beställa hem både det ena å andra från nätet och ja det har nog börjat spåra ur lite faktiskt.
Jag har alltid haft sten koll på min ekonomi och varit väldigt sparsam. Jag lever gärna kvar i den tron om att jag fortfarande är det. Men sista tiden har jag varit riktigt slössam. Nä nu är det skärpning Hanna, ingen mer internet shopping nu på ett tag. Förutom protein pulvret då.;)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop