söndag 20 februari 2011

Gårdagen =)

Igår var jag iväg på äventyr :) Jag var nämligen på en blind date igår.
Det var super trevligt. En super go kille, Han verkar vara en så himla bra person och jag hoppas att det verkligen stämmer med tanke på alla nitar man gått på.
Det roliga med hela den här dejten är att jag vart medlem på en internet sida (som jag har varit väldigt emot för det är bara idioter där) samma dag vart tydligen den här killen det med och tre dagar senare började vi chatta lite å sen prata i telefon.
Det visar sig att han och jag har gått på barntimmarna tillsammans och han är idag bästa kompis med min bästa kompis som jag hade fram tills jag var typ 12år.
Det är så mycket grejer som är så konstigt. Det känns så skumt. Hur troligt är det att man träffar någon 20 år senare som då är bästa kompis med ens före detta bästa kompis och som man har träffat när man var en liten skit?
Jag tycker att det är super häftigt. Han kommer ihåg mig men jag kommer inte ihåg honom haha.
Det ska bli väldigt spännande att se vart det här leder.

Nog om det, då var det söndag idag då. Jag ska försöka att inte träna idag för min kropp behöver villa. Jag har nån förkylning eller nått som ligger i kroppen å trycker känner jag. Där emot ska jag ner å handla lite mat för minna sista pengar. Jag gör inget annat än att handlar mat känns det som men i och med att jag inte har nått kök och inte så mycket förvaring (ett kylskåp och en micro) så blir det mycket små handling.
Det suger som fan för det blir mycket pengar.
Så det blir en lugn dag som ska avslutas med solsidan =)

Ha en underbar dag alla där ute.


                                           Morgon kaffe för att vakna :)