söndag 14 november 2010

Söndag

Har varit och kollat på en lägenhet idag men jag kände inte för att ta den. Den var lite för dyr och det fanns ingen parkering i närheten. Eftersom att jag har haft bil i några månader nu så har jag ju blivit den där lata personen som vägrar åka kommunallt tidigt på morgonen eller bara för att ta mig till gymmet. Så ska jag flytta så ska det finnas parkering.
Har som vanligt tränat idag och jag vet inte vad som hände men jag vart så jävla förbanad på gymmet idag, stackars Anna hon undra vad som hände och jag kunde intege nått svar på det eftersom att jag inte visste varför jag vart så arg. Konstigt det där.
Jag och Anna har bakat en skit god brownie eller hur det stavas och sen satt familjen å såg draktämjaren. Den var bra faktiskt vilket jag inte trodde att den skulle vara.
Jag har haft en bra helg, imorgon ska jag jobba sen träna och sen får jag se vad jag gör.
Hoppas din helg har varit lika bra som min.