tisdag 16 november 2010

God morgon

Jag är trött väldigt trött. Nu har jag börjat sova igen. Jag har inte så mycket problem att somna längre men istället så har jag börjat vakna mellan kl 5-6 på morgonen. Vet inte om jag tycker att det är så mycket bättre.
Snart ska jag till tandläkaren å röntga min tand som jag lagade för några månader sen. Har så himla ont i den. Jag tycker att dom kan dra ut skiten men tandläkaren vill rotfylla den. Grejen är att om jag inte drar ut den så kommer jag få operera bort min visdomstand som är på g. Vilket innebär ett större ingrepp och fler bedövnings sprutor. Inte nått jag ser fram emot.
Idag ska jag träffa Anncha med familj det blir mysigt. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop