onsdag 3 november 2010

Redan onsdag

den här veckan bara försvann.
Igår jobbade jag å sen hade jag film kväll och åt thai mat, mys pys!
Idag har jag varit nere på  gymmet och kört 45min kondition. Det var skönt som fan eftersom jag inte har tränat på en vecka. Har ju känt mig lite sjuk men det bryter aldrig ut så nu  tänkte jag att jag kör så kanske det bryter ut. Ikväll blir det middag hos anna sen träna styrka (överkroppen) och så avslutar jag med ett yoga pass. Det blir toppen det.

Mitt gym kort går tydligen ut imorgon så jag måste köpa nytt, Kul!
På fredag ska jag ta en sväng till  Tumba och hälsa på mamma å stefan. det var ganska länge sen nu så det är på tiden. Blir nog kvar där till på söndag.
Marabou har kommit ut med en ny choklad, vinter vit heter den och är skit god så till alla choklad älskare där ute , Köp den nu!