torsdag 4 november 2010

hmmm

det är så himla svårt att komma på rubriker till inläggen, inte min starka sida.
Jag hoppade träningen igår kväll, tog en kaffe med Anna istället å sen kollade jag på en skit dålig film som gick på tv.
Åkte ner å tränade kl 7.00 i morse istället och skulle fixa mitt gym kort då för jag han inte det igår. Nä men då kan inte hon i receptionen hjälpa mig med det tydligen utan jag ska åka dit innan jobbet och prata med en annan personal istället. Irriterande mupp personal! varför jobbar man på ett gym när man varken kan ta betalt eller ixa ett gym kort??? aaa men nä så det ska jag göra innan jag börjar jobba. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra ännu men måste packa med mig lite tvätt å sånt till mamma.
Hämtade ut ett packet från posten idag med en tröja å underkläder som jag har beställt för länge sen men som kom nu. Det är bra planering av mig att beställa kläder så dom kommer när man har som minst med pengar.