söndag 24 oktober 2010

Vart en heldag med Anna

Imorse ringde Anna och frågade om jag ville komma över å äta frukost vilket jag självklart ville. Hel mysigt! Efter frukosten gick vi ner till gymmet å körde ett riktigt bra ben pass. Det var väldigt mycket folk på gymmet vilket jag tycker är ganska jobbigt för då måste man vänta på maskinerna å kan inte göra dom riktigt i den ordningen som man vill. Fast det positiva med att det är mycket folk är att det finns mycket å titta på och det blir en hel del skratt. Vissa människor är bara för mycket speciellt killar som tror att dom äger hela stället å tycker att dom är skit snygga. Vad vore gymmet utan dessa killar???
Till lunch vart det våfflor mums en tur hem till Annas syster för en fika sen hem igen å avsluta dagen med macka med kantarell stuvning. Jag har så ont i magen kan jag säga är helt jävla propp mät.
Jobbar natt i natt och sen hela dagen i morgon å sen natt imorgon kväll igen, blir lite extra pengar vilket aldrig är fel.
Hur har din söndag  varit?