måndag 25 oktober 2010

jobb,ledig,jobb

Jag jobbade natten till idag och fam till kl 16.00 i em sen var jag ledig några timmar och jobbar sen natten till imorgon. Var nere på våran nya ica affär i Åkersberga och kollade vad dom hade. Hittade en hel del kul men har inte så mycket pengar så fick nöja mig med att handla lite nötter. Inte helt fel det heller. Ska försöka äta nötter istället för allt godis som jag trycker i  mig. Ja jag vet, har försökt den iden förut ett hundratals gånger men inte lyckats. Nån gång måste bli den första.
Tog  en fika med Anna och Jaime och fick tillbaka mina kläder som dom så snällt hade tvättat. Var även förbi mitt ex å hämtade lite post å kläder som hade blivit kvar sen jag flyttat.
Konstigt hur man efter ett tag kan få en helt annan syn på folk man varit så nära inpå. Det är då man ställer sig frågan: Hur tänkte jag igentligen?
Ja jag vet inte men det slutade inte riktigt som jag hade tänkt, fast å andra sidan så brukar det inte göra det heller, ändå blir man lika förvånad varje gång.
Pratade en snabbis med Sonja idag, hon vart singel i samma veva som mig. Flyttade från nynäs in till stan för att dela livet med en kille som hon trodde var den hon skulle leva resen av livet med men icke då. en månad senare tog det slut å där stod hon mitt i stan utan nånstans å bo. Iallafall ringde jag henne idag å tydligen så hade hon packat sin väska och flyttat till Enköping igår.
öööö ja va kul eller? hehe ska bli väldigt kul å höra den historien sen.
Fick frågan på jobbet idag om jag hade träffat nån ny stjärna nu när jag är singel? Nä det har jag inte å varför minna killar blir betraktade som stjärnor det kan man ju undra hehe.
Imorgon blir det till att gå till gymmet kl 07.00 sen är det seminarium med jobbet och dax att jobba natt igen. Susa sött natt i natt.