fredag 29 oktober 2010

snart sova

Har haft en rätt skön fredag. Har fått en helkropps spegel till mitt lila hem :) nu kan jag äntligen se hur jag ser ut när jag går utanför dörren hehe.
Har fikat lite och jobbat. Det vart ingen promenad med anncha men vi ska ses på måndag istället. Jag har varit väldigt pigg idag å ska snart krypa ner i sängen och hoppas på att jag får sova i natt med.
Imorgon ska jag in till stan å träffa underbara raquel det kommer bli mycket skratt vill jag lova. Fan  va kul det ska bli.
Skulle verkligen behöva tvätta fisen (min bil) han ser för jävlig ut. visst han var ju inte direkt charmig innan men nu ser han ut som om jag har kört runt med honom på en åker eller nått.
Får hoppas att det regnar nån dag framöver så slipper jag tvätta honom haha en liten snabb regnskur vore inte helt fel.