lördag 30 oktober 2010

Hel dag i stan

Har haft en toppen dag i stan med Raquel å hennes kompis Baldur. Vi har strosat runt och kollat i affärer prövat massa roliga smycken å annat krims krams på H&M. Sen var vi och åt på snabb thaien, riktigt gott. Var inne på Lagerhouse (tror det stavas så) det är en av mina favorit affärer dom har hur mycket skojigt som helst.
Eftersom att jag inte har så mycket pengar så shoppade jag inget förutom tops. Jag kände att jag var i stort behov av just tops. Skulle även behöva ragga upp en nagelsax men det får bli mitt nästa projekt. Vi avrundade med en fika på uteserveringen där vi kollade in alla alkoholister som stod å tjafsade med varandra, mycket spännande :P 
Vi hade supertrevligt och det vart så klart en hel del skratt. Åt middag med anna på Roma när jag kom hem, vart en kebab talrik så nu är jag så mät så. Funderar ändå på om jag ska trycka i mig lite choklad bara för att det är så gott hehe.
Jag är jätte dålig på det här med bilder så jag ska försöka skärpa mig.

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Hoppas bara att jag inte försover mig det blir ju vinter tid imorgon. Då blir det mörkare en timme tidigare på dagen å det är ju precis vad man längtar efter eller hur?