onsdag 27 oktober 2010

Nya Byxor


Var på Ginatricot idag i Täbycentrum och köpte ett par nya byxor :) dom var skit sköna men har inte bestämt mig ännu för om jag är nöjd med mitt köp eller inte. Har igentligen inte råd men kände att jag måste una mig nånting. Har kollat på dom här byxorna en lång tid nu så det var lika bra att jag köpte dom tyckte jag.
Lotta var med å shoppade så lunchade vi på tacobaren, mums! Tog en fika hemma hos henne och fick höra massa skvaller om gamla jobbet.
Tog en sväng förbi Anna och fikade lite till sen förbi exet å hämtade post innan det var dax att börja jobba igen.
Fullt upp hela dagen har även köpt tranbärs dricka som jag ska hinnka i mig imorgon och hoppas på att min förkylning inte bryter ut. Blir nog ingen träning imorgon heller.
Blir  nog till att vara hemma å kurera mig imorgon.  Usch va tråkigt!