onsdag 2 mars 2011

Thai mat

Underbara Sasi hade gjort matlåda till mig idag, hemma gjorda thai vårrullar, hon är så duktig det blir så himla gott så man kan inte sluta äta :) tror att jag åt 12 st :o till middag hahaha magen är nu prop mät men det var det värt. Jag är nog född i fel land skulle nog ha varit född i Thailand istället ;)

Har haft jätte mycket problem med magen sen jag slutade röka, ni förstår säkert vad jag menar :s inte alls nå roligt. det är nästan så jag funderar på att börja röka igen bara för att magen ska fungera. Känns inte så kul att gå runt med en mage stor som en ballong jämt.Men samtidigt så vill jag inte röka heller så det är en lite klurig situation.
Jag ska ge det ett tag till men om det inte har löst sig så måste jag göra nånting för det här går inte.

Jobbat hela dagen idag å imorgon blir det samma sak sen ska jag till anna imorgon efter jobbet som nu har kommit hem å sen ner å träna kondition, ev spining men får se vad jag känner för imorgon.

Nu när våren är här så har jag börjat låta bilen stå å går istället dit jag ska. Får mer vardags motion på så sätt och sparar pengar. Känns bra även om det är lite tungt att promenera till jobbet när man börjar 6.30 det tar ändå ca 30-35 min att gå. Men ökar man tempot lite så går det lite snabbare =) Bättre att man går än åker bil iallafall.
Ibland undrar jag hur jag tänker med tanke på att jag har ståt å gnällt å svurit över att jag vill ha vår så jag slipper stå och skrapa rutorna varje morgon den här vintern på bilen, sen när jag äntligen slipper det då låter jag bilen stå och börjar gå istället. Bra där!