torsdag 3 mars 2011

Så ja

Imorse vart det till å gå förbi Statoil på väg till jobbet för å handla cigg. Så nu e jag rökare igen å det e underbart att min mage börjar bli normal nu. Den är på väg till normal läge igen och det känns riktigt bra.
Jobbat och varit ute i det härliga vår vädret massor idag. Efter jobbet gick jag hem till anna å Jaime som bjöd på middag och visade bilder från resan.
Skönt att ni är hemma igen:)
Anna hade köpt presenter till mig å jag läger upp bilder på dom i helgen.
Imorgon hinner jag träna innan jobbet, kommer bli skönt. Kliar dock väldigt mycket i halsen men det har det ju gjort i flera månader nu så det e nog inget att bry sig om.
Susa sött allihop:) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop