söndag 6 mars 2011

det var ju det där med motivationen

Den är inte på top direkt. Har hamnat i en svacka vad gäller maten å träningen vilket inte alls är bra. ingenting går som det ska för tillfället. Nått måste göras och jag måste lära mig att inte ta åt mig av allt som sker runt omkring mig. Jag är ju en sån som tröst äter när jag mår dåligt vilket i sin tur resulterar i att man går upp i vikt. Nu är det inte så att jag har gått upp speciellt mycket i vikt men jag känner att jag är på väg in i ett mönster som jag inte  mår bra av och måste bryta illa kvikt.
Sen gäller det att hålla det oxå vilket jag inte har så lätt för men jag försöker iaf och det är ju huvudsaken.Men nu  ska  jag göra så här: jag kommer ha en ätar dag i veckan (vilket jag hade förut å mådde så mycket bättre) sen blir det till att sätta igång med träningen för fullt igen. Idag var jag å köpte mig ett par jogging skor som jag ska ha ute för nu kan man börja jogga utomhus igen.
Så nu blir det till att komma tillbaka till verkligheten och till alla er som läser min blogg, ni får gärna komma med tips på vad jag ska skriva om då jag känner att det ibland blir lite enformigt här på bloggen :)