fredag 18 mars 2011

Älskar morgonen

Det är den bästa delen av dagen. Får man en bra start på dagen så blir dagen bra och får man en dålig start på dagen så blir dagen oftast skit.
Sovit ok inatt men vaknade kl 5 suck. gjorde kaffe och insåg att mjölken var gammal =( FAAANNN!!!! aja så blir det ibland. Har vart nere på gymmet och kört ett axlar och rygg pass plus 10min på crosswaven.
Sen vart det snabbt som fan in på ica för att handla mjölk och hem för att göra kaffe.
Å nu sitter jag här med min stora kaffe kopp och njuter. Just nu känns livet så jävla underbart hehe.

Börjar jobba vid kl 14.30 idag ska väl försöka ta tag i kaoset här hemma innan jag drar till jobbet.
Jag har ett bord som jag kallar: jag läger det här så länge. På det borde lägger jag allt möjligt skit som jag inte ska använda för tillfället som tex all reklam, post, tidningar, kläder mm.
Det bordet börjar växa  åt alla håll och kanter just nu och för varje gång jag tittar på det får jag ångest över att jag ska ta tag i skiten.
Men det måste göras!
kanske skjuter jag fram det tills imorgon :p
Ska tydligen bli oväder idag med 5-20cm snö men imorgon ska våren komma har dom sagt på nyheterna så det gör inte så mycket.