onsdag 2 februari 2011

Puls pass

Var på mitt första spinning puls pass nu på kvällen. Grymt bra var det.
Det vart mycket träning idag. Styrka armar bröst axlar 60min och 60min kondition efter det sen spinning 60 min på kvällen. Har fått nya träningsråd av Jonas så från och med imorgon så ska jag köra styrka en dag å kondition den andra dagen. Kommer bli jobbigt men jag kommer antagligen få mer resultat av det.
Jag vill gärna köra kondition å styrka varje dag men ska pröva detta nu. Får ta en promenad istället för att köra kondition.
Var hos Anncha å Jonas idag på en fika vilket var mysigt som vanligt å lite roligare att Leon var glad och lite piggare idag än vad han brukar vara när jag kommer på kvällen.
Har fått min eyeliner från smashbox idag som jag beställt. Älskar deras produkter.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop