onsdag 16 februari 2011

Onsdag

Det blir ju fan aldrig helg denna vecka, jag vill ha helg nu! Kan inte berätta varför riktigt ännu men det kommer, ni får vänta å se vad jag har för smaskigt att berätta =)
Jaha vaknade kl 7 idag härligt värre(not!). Kan ju säga att jag ser så jävla sliten ut nu för tiden vilket nog beror på att jag sover alldeles för lite.
Har varit å tränat böst armar axlar å mage idag å nu har jag tvättstugan.
Inte ett dug kul att hålla på å springa i tvättstugan men dock ett måste om man vill ha rena kläder.
Jag har fått ett till jobb eller två igentligen men det ena visste jag om sen länge och det är ett städ jobb. Det andra är ett personlig ass jobb som vikarie vilket inne bär att dom ringer mig om dom behöver ha in folk. Det är alltid bra med extra pengar.
Ska nog försöka sova lite mellan springet fram å tillbaka till tvättstugan för jag e helt slut.Usch!
Ikväll blir det middag med Linnea trevligt värre. :)