söndag 6 februari 2011

frukost

Vaknade  kl 7.15 men lyckades somna om till kl 20.45 . Somnade runt ett i natt =(
Jag vill sova!
Aja, ut på en jogging tur innan frukost tänkte jag. Fint väder men väl ute upptäcker jag att det är app kallt.
Men skit samma jag ska fan jogga.
Orkar jogga typ 15min sen har jag app ont i foten och kroppen undrar va fan jag håller på med. Så det får bli 15min promenad i rask takt efter det.
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte orkade mer men 30min motion innan frukost är ändå bättre än ingenting.
Gjorde en mega frukost med gröt och mackor å en stor kopp kaffe när jag kom hem så kröp jag ner i sängen igen och ligger fortfarande kvar här. Idag är en sån dag då jag skulle vilja ligga i sängen hela dagen. Men ska jobba några timmar och måste handla sen blir det fan säng läge igen.
Ikväll är det solsidan det får man inte missa.
Idag har jag varit rökfri i två veckor =) stolt!



Bjuder på lite osminkade ego pix  ;)