fredag 4 februari 2011

Fredag

Var och hämtade ut en parfym som jag har beställt från Victorias secrets innan jag drog ner till gymmet. Körde styrka överkropp höjde på några men allt kändes så rörigt på gymmet idag. Det var så mycket folk å det kändes som om ingen visste vad dom gjorde där.
Mina ben å rumpa har iaf grym tränings värk idag, nice!
Idag ska jag äntligen jobba, det är nog bara jag som längtar till att få jobba haha tycker det är sjukt tråkigt att jobba 2-3 dagar i veckan och sen vara ledig en vecka. Men det blir kanske mer jobb snart. Nästa vecka åker anna till Chile vilket innebär mer jobb för mig :) tack tack!
Så snöar det igen då det är väl underbart med detta snöande, eller inte. Usch å fy vart tog våren vägen?



Min nya parfym BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop