fredag 11 februari 2011

Äntligen är det vinter....igen

det är väl underbart att vakna upp till flera decimeter snö och storm komma ner till bilen å inse att det är bara att börja gå till jobbet för bilen kommer aldrig ta sig fram. 40min stressig promenad pulsande i snön då det inte var plogat nånstans, japp det var min start på dagen å efter det gick allt åt helvete.
Efter jobbet tog jag en timmes promenad och hämtade ut ett packet som kommit, det vart inget gym idag utan promenad istället å det räckte.

En varm dusch å sen vart det thai mat till middag som min underbara kollega Sasi hade gjort åt mig. Hon e för go.
Jag är helt slut i både kroppen och huvudet idag usch känns som om jag håller på att bli förkyld nu igen vilket jag absolut inte vill. Tur att jag var in på apoteket idag och köpte sinova =)
Nu blir det säng läge resten av kvällen och imorgon är jag ledig. sweet!