söndag 16 januari 2011

Trött

Jag är helt slut. Körde styrka överkropp i 1,5 timme idag. Fick med mig Anna som bokstavligt talat körde skiten ur mig. När jag gick från gymmet kändes det som om jag inte hade några armar kvar. Fan va det tog bra idag riktigt skönt men imorgon lär det inte vara så skönt längre.
Har gjort min första vurpa för vintern idag. Vrickade fotten ordentligt så den är lindad nu. Så går det när man e kaxig å säger att man inte ramlar och skrattar åt dom som gör det.
Imorgon är det spining på kvällen får hoppas att fotten är bättre tills dess.

Har beställt protein pulver idag från www.gymgrossisten.com med Jonas hjälp vilket man behöver när man tränar och speciellt jag som inte kan laga bra mat för tillfället. Tack Jonas för all hjälp =)
Ikväll börjar solsidan igen kl 20.00 det får ni inte missa.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det säng läge så fotten får vila.
                                   Jag valde choklad smak :)