torsdag 6 januari 2011

torsdag

hmm det är tydligen det idag. Känns som om det vore helg men det är bara torsdag.
Hur har min dag varit idag då?
jo det har varit ganska bra, väldigt lugn. Emil var här i natt å höll mig sällskap. Tänkte dra ner till gymmet och köra ett ben pass men vart stoppad av granen som sa att jag inte skulle komma upp för backen vid infarten om jag åkte iväg. KUL!!! inte direkt. All jävla snö kan fan smälta undan nu tycker jag. Det räcker med snö för i vinter. Och gå ner till gymmet i snö kaos finns inte på kartan för min del.
Nä men det var ju bara å vända in igen då. Fick köra ett ben och rygg pass hemma istället med gummibandet i 40 min. Vart ingen konditions träning dock.
Har sen suttit fast limmad framför datorn å snackat med Victor och hängt på nätet. Roligare än så vart det inte.
Imorgon öppnar gymmet tidigt så då ska jag nog dra dit vid kl 9 och köra armar, mage, axlar samt kondition. Sen jobbar jag em.
Har inte ätit godis eller fikabröd läsk eller snabbmat sen i söndags. Jag har ett grymt sug efter choklad. blir nog galen snart tror jag, usch va hemskt det är att vänja sig av med alla godsaker. Läsk och snabbmat (pizza donken m.m.) äter eller dricker jag typ aldrig så det klarar jag mig utan men godis å fikabröd är det värre med.
Har köpt lite nya teer som jag dricker när jag är sött sugen och inbillar mig att det ska hjälpa. Bla det här teet som är från yogi tea. Jag älskar deras te har även köpt kanel te eftersom att jag är en kanel torsk och ditox teet. Ditox te är skit bra mot sött suget för det är så himla sött.
Nu blir det till å dega framför tvn.
Hoppas eran dag har varit lite mer givande