lördag 1 januari 2011

Nytt år

Första dagen på nya året och jag undrar om det bara är jag som känner att det här året kommer bli bra? Alla verkar må skit å fått en dålig start med sjukdom, skador mm.
Imorse vaknade jag å mådde skit bra. Så jävla skumt. Det kändes precis som om allt som varit inte kunde röra mig mer, som om allt hade fixat sig och ingen eller inget längre kunde skada mig. Det kändes så skönt.
Jag kände mig typ 50kg lättare.
Jag undrar vad det beror på?
Det kanske bara är just så enkelt som att det är ett nytt år och nu börjar man om.
Det finns ingenting som kan gå emot mig det här året, det finns ingenting som kan bli värre eller sämre än vad det redan är. Det här året är fullt av möjligheter och förnyelse. Det kanske är just därför som allt känns så bra just idag.
Jag har som ett pir i hela kroppen, känner mig nästan lite larvig som sitter här å ler, åt vad det vet jag inte. Jag hoppas bara att den här känslan håller i sig för den e grym.
Jag har legat i sängen hela dagen å glott på tv, imorgon ska jag hem och på måndag ska jag börja mitt hälsosamma liv och jobba. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop