torsdag 13 januari 2011

Jag gör det jag vill när jag vill och hur jag vill!

Jo den började bra med träning överkropp 60min styrka å kondition 40min (powerwalk) innan frukost. Var riktigt hungrig när jag kom hem så det var sjukt gott med frukost.
Ska jobba lite extra idag på skolan vilket är bra för pengar behöver man alltid.

Känner mig väldigt låg idag. Jag blir lite trött å ledsen av att folk jämt å ständigt har åsikter om hur jag är som person och hur mitt liv är och vad jag gör. Folk verkar alltid hitta nått att klaga på eller ha synpunkter om. Jag förstår inte varför. varför kan ni inte bara sköta erat?
Jag lever mitt liv som jag vill vilket innebär att om jag tränar 5 dagar i veckan eller tränar en gång i månaden, om jag äter godis i mängder eller inte äter det alls, om jag är singel eller hoppar från det ena förhållandet till det andra, om jag sminkar mig eller inte, om jag dricker alkohol eller inte eller om jag röker eller inte så gör jag det för att jag vill och för att jag tycker att det är ok och jag mår bra av det.
Även om jag nu gör eller inte gör vissa saker så anser ändå folk att dom har rätt att säga till mig vad som är rätt å fel och vad som jag skulle må bäst av eller hur man beter sig.
Det värsta av allt är när folk säger till mig hur jag är som person och sen försöker övertala mig till att det är så, Hallå, jag vet nog själv hur jag är och ja i viss mån har du nog rätt när du säger så till mig men det beror som sagt var på att jag behandlar andra som dom behandlar mig: dryg, kaxig, snäll, ödmjuk, glad, bitchig, omtänksam, glad, otrevlig mm ja du väljer ju själv. Bemöt mig på det sättet som du vill att jag ska bemöta dig


Jag bemöter folk precis så som dom bemöter mig. Till alla er som känner att ni har rätten att lägga er i mitt liv så kan jag säga att det har ni inte. Sköt erat så sköter jag mitt, det ända som ni gör när ni håller på så som ni gör är att få erat liv att framstå som jävligt tråkigt eftersom att ni måste fylla upp det med hur jag är å lever mitt liv.


Jag gör det jag vill när jag vill och hur jag vill!

Till er nu då som har tagit åt er av det här inlägget kan jag bara säga, ja det handlar om dig! Så snälla gör mig en tjänst och hör inte av dig till mig igen för jag har inte tid att lägga energi på idioter .