fredag 21 januari 2011

Fredag

Åter en natt med knappt nån sömn. Usch! det blir så jobbigt när man kommer in i dom här perioderna. Först kan man inte somna sen när man väl har somnat då vaknar man efter nån timme och så börjar allt om igen. Vid kl 04.15 i morse tänkte jag : nä nu tar jag fan en sömntablett. men det kändes så jävla onödigt eftersom att det snart var en ny dag. lyckades somna om eter mycket vridande hit å ditt. Vaknade igen vid kl 7.00 då gav jag upp. Slängde i mig lite frukost å sen var det raka vägen ner till gymmet. Det vart ett ben och rygg pass på ca 50min och sen körde jag kondition 25min (trappmaskinen) har kommit fram till att den är den enda konditionsmaskinen som jag kan göra för tillfället och det är ju självklart den tråkigaste oxå. Men nu blir det två dagars vila från gymmet så då borde fan foten vara bra sen. Är trött på det här nu det är inte ens kul å träna när man inte kan ge allt.
Jobb i eftermiddag, ska bli skönt. Känns som om jag inte gör nått annat än är ledig nu för tiden så det blir skönt att få jobba några timmar.
Nehe dax att göra sig i ordning och leta fram kläder att ha på sig idag då. Det lär ju ta sin tid eftersom att jag är slut i huvudet efter för lite sömn.
                                                   Sött :)