måndag 31 januari 2011

Energi

Hem kommen från gymmet efter ett grymt bra tränings pass. Idag kändes det som om jag hade kunnat träna i flera timmar. Jag hade så mycket energi vilket gjorde att passet blev grymt bra. Det vart en timme styrka armar bröst axlar och 30 min kondition (cross wave) Jag är riktigt nöjd. Imorgon blir det ben och då ska nog anna med, det är alltid kul med tränings sällskap.
Tog en sväng förbi apoteket och köpte zonnic så kanske man dämpar nikotin behovet lite. Har varit rökfri i en vecka nu men suget finns fortfarande där. Köpte några tabletter mot nikotin suget förut men dom var så äckliga så nu ska jag pröva detta istället. Jag har gett mig fan på att jag inte ska röka nått mer.
Var lite kul att jag var tvungen att vissa leg för att få köpa det oh att han i kassan var yngre än mig. Han tyckte att det var lite pinsamt hehe.
Jag ser ju ändå inte ut att vara under 18 så förstår inte varför dom jämt ska envisas med att se mitt lägg överalt.
Igår köpte jag ett par nya street skor eller gympa dojer eller vad man nu ska säga. Så nu är jag redo för våren och sommaren det är bara att komma nu =)
Nä fixa iordning sig står på schemat nu sen ska jag ner och fixa minna fransar och naglar.
                                                 Mina nya skor