onsdag 8 december 2010

Onsdag

Känns som om mitt huvud är fullt av skit. Lätt huvudvärk och trött som fan. Har sovit ganska dåligt inatt å vaknade irriterad. Över vad vet jag inte men jag känner mig jävligt irriterad. Den här dagen blir nog inte så bra. Vill att det ska vara kväll nu så jag kan sova och Vakna på bra humör.
Ska snart börja röra mig hemåt och till jobbet. Kallt som fan ute men solen skiner iaf, härligt!
Igår internet shoppade jag och lyckades klicka hem en ny bodylotion och bodyspray från Victorias secrets. Älskar dom produkterna dom är bra, billiga och luktar super gott.
Skulle ha gått på yoga ikväll men ska jobba så får se om det blir av nästa vecka istället. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop