onsdag 29 december 2010

klar

Då har jag fått min diagnos, alla prover och allt var bra så det är inget fel. det som är är att jag har fått en kraftig influensa som sedan blossat upp igen. Läkaren sa att jag borde vara helt frisk efter helgen annars skulle jag komma tillbaka igen.
Jag får inte träna så länge jag har feber men när den är borta så är det frit fram. Så på måndag senast blir det träning för min del.

Jag har två nyårslöften i år.
1. jag sa bli bättre på att planera och kolla min kalender så jag slutar att dubbel boka saker jämt.
2. Jag ska ligga i hård träning och förbättra min kost.

Eftersom att jag inte kan laga mat så går det inte att göra så mycket åt den. Jag äter yoghurt å gröt. Men det jag ska förbättra är att jag ska sluta äta godis å skit varje dag. Jag får äta det max en dag i veckan. Antingen fredag eller lördag.
Ska köra styrka och kondition minst 4 dagar i veckan. Konditions träningen ska jag ändra från 30 min till 1 timme.
Nu jävlar ska jag fan bränna bort allt skit från kroppen. Jag ska iaf försöka.
Så fram till nyårsafton kl 24.00 får jag äta vad jag vill för sen är det tvär stop.