torsdag 30 december 2010

God morgon

Första dagen sen jag vart sjuk och vaknar utan svullna ögon och utan att känna mig groggy och febrig :) bara hostan å snoret kvar då. Nice!
På schemat idag står det bolaget och sen jobba. Måste ju handla lite dricka inför imorgon vilket jag inte har gjort ännu.
Börjar jobba vid kl 13.30 och går av imorgon kl 7.00.
I förgår sprang jag på min gamla brukare och hennes nya assistent. Det var jätte kul att se henne igen och veta att allt är bra med henne.

Jag har äntligen börjat tagit tag i mig själv å fixa lite runt omkring mig så förhoppningsvis kommer jag få bukt med allt även om det är en ganska lång process men det känns otroligt skönt att jag har tagit första steget till att få en start på allt.
Är otroligt tacksam för alla finna människor som jag har runt mig, som stötar mig och lysser upp mitt liv.
Ni är underbara <3