torsdag 16 december 2010

Ännu mera snö

Det bara vräker ner, tar aldrig slut. Har hjälpt göran att skotta altanen idag, han vart super glad. Annars har jag tillbringat min dag i sängen framför datorn. Blir inte mycket gjort idag huvudvärken sitter kvar och irriterar.


Den här veckan har varit tung riktigt tung. Idag börjar det dock kännas lite bättre men ändå inte bra. Vet inte vad jag ska göra med allt å ingenting. Gick till gymmet igår med hopp om ny energi men icke. Orkade bara köra styrka igår och hela passet kändes det bara som att kroppen skrek av utmatning. Tog en fika i centrum och handlade lite julklappar efter det var jag så slut så jag var tvungen att åka hem och sova. senare på eftermiddagen jobbade jag sen direkt hem till sängen. Kunde inte somna fören vid ett tiden i natt. Det är som sagt lite jobbigt nu men det blir väl bättre. Det är nog en blandning av allt som hänt runt omkring och min vinter deprition. Den går det inte att göra så mycket åt men resten är under bearbetning.

Imorgon är det jobb hela dagen så då år man annat att fokusera på i några timmar ska bli skönt. Sen är jag ledig hela helgen å på söndag ska jag julbaka och handla klänning med Anna. Blir nog en toppen dag.