söndag 21 november 2010

Ont i hela kroppen

Det känns som om jag har blivit påkörd av en långtradare. Jag har så jävla ont i kroppen speciellt i högra sidan av magen. Har haft det hela dagen men det har bara blivit värre hela tiden. Just nu vet jag inte riktigt om jag ska spy lr svimma så då kanske ni förstår hur bra jag mår.
Har haft en toppen helg och har stilat mitt sug efter vin =) Såg idol i fredags och det var ju bra att weise åte ut tycker jag. Tror att jay kommer vinna allt eller jag hoppas det.
Jobbat hela dagen idag och jobbar eftermiddag imorgon.Har tagit på mig lite extrapass så jobbar nästan varje dag nu i två veckor. Blir bra med lite extra pengar till jul å allt. Plus att jag ska ju dra ut min tand på tisdag och det är inte grattis så det blir nog en snål månad denna månad med.
Längtar  till tisdag nästa vecka då jag ska fixa  mina naglar å fransar. Det är inte en dag för sent.
Nä nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att jag vaknar och mår bättre imorgon.
Natt i natti