lördag 6 november 2010

Kommer aldrig förstå

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om du var normal.
Om du hade förmågan att förstå.
Vad har du där å göra?
Hur kunde det bli så här?
Ibland så känner jag att jag vill ha dig nära, det är dom dagarna som jag har förfinat den du är. Sen kommer det alltid tillbaka som ett knivhugg i ryggen.
Om du ändå hade förmågan att förstå,
allt hade nog varit lite lättare då.
Jag undrar varför du är tvungen att ta nått som en gång varit mitt?
Denna gången gick du lite för långt, denna gången tog du nått som jag hade kvar. Jag vill bara skrika, jag vill bara slå, jag vill bara gråta och hoppas att du en dag kommer förstå.
Jag vet att det aldrig kommer hända därför skriker jag lite till.
Fan för dig! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop