tisdag 26 oktober 2010

Trött....

Jag kommer inte ens ihåg när jag sist sov en hel natt och vaknade utvilad och pigg. Jag är så över trött så jag bara skrattar åt allt som händer hela tiden. Visst dagarna blir lite roligare när man bara skrattar åt allt men jag känner att jag skulle behöva en riktig god natts sömn. Jag är hur trött som helst men så fort jag stänger ögonen för att sova så börjar min hjärna gå på högvarv.
I morse var jag och tränade, åkte hem för att ta mig en varm skön dusch och äta frukost. Fast det skrev jag nog i mitt föra inlägg nu när jag tänker efter hehe. hmm....jo skulle ju försöka sova lite sen men det gick inge vidare. Sonja ringde mig och berättade hela historien om hennes plötsliga flytt till Enköping. Väldigt intressant var det och jag var lite smått chockad över hur hennes ex hade bettet sig. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för henne.
Var med jobbet på seminarium  på em.  Det var bra och man får sig en tankeställare och bolla lite idéer ang hur man ska bemöta och  vara jämt emot människor med någon form av handikapp.
Anna laggade en god middag till mig med lövbiff, kantareller och pasta sen kollade vi lite klipp på Youtube och snackade skit.
Nu är det dax för jobb igen :)
Hade tänkt träna imorgon bitti men det blir nog inte så tror nämligen att jag håller på att bli förkyld så får ligga lite lågt med den imorgon. Ska där emot ta en fia med lotta imorgon som ligger hemma med luftvägs kattar.
Susa sött så hörs vi imorgon.