torsdag 28 oktober 2010

Köpa eller inte

Tog en sväng ner till centrum idag för att se om jag hittade några vinter skor. Hittade ett par som jag skulle kunna tänka mig men dom var tydligen inte så varma sa hon i kassan. Jag ska klura lite till på dom så köper jag dom imorgon efter träningen om jag bestämer mig för att köpa dom. Det kommer ändå bara sluta med att jag köper några billiga skit skor för så gör jag varje år. Det är inte min grej å köpa skor för det är så jävla tråkigt.
Annars har jag bara varit hemma idag och hinnkat tranbärsdricka så min förkylning har inte brutit ut men det kliar som fan i halsen :s Ska iallafall träna imorgon för anntingen blir jag sjuk eller frisk.
Har pratat med sonja å det börjar kännas lite bättre för henne nu. Mamma mår inte så bra, måste åka dit snart å vara lite med henne så hon blir lite gladare. Är inte så kul när hon mår så här.
Ska kanske träffa anncha en stund imorgon vi får väl se om det hinns med ska jobba em å träna på fm men en liten promis eller nått borde vi kunna klämma in.
Ikväll är det Hillenius hörna kl 21.20 missa inte det för det brukar vara grymt bra :)